VRSTE PAINTBALL IGER

VRSTE PAINTBALL IGER

CAPTURE THE FLAG - osvoji zastavo

Igralci se razdelijo v dve skupini z enakim številom članov. Vsaka skupina oz. ekipa ima svojo zastavo in svoj bazni tabor, v katerega postavi zastavo. Cilj igre je zajeti nasprotnikovo zastavo in jo čim hitreje prinesti v svoj tabor k svoji zastavi. Svojo zastavo imamo lahko zaščiteno, vendar jo pod nobenim pogojem ne smemo premakniti. V primeru, da nasprotnik zajame našo zastavo, jo je potrebno čim hitreje pridobiti nazaj. Zmaga tista ekipa, ki prva pridobi nasprotnikovo zastavo in jo prinese v lastni tabor k lastni zastavi. Strategije: Ekipa naj se razdeli na 2 dela, napadalnega in obrambnega. Napadalna ekipa naj bo večja od obrambne, vedno mora biti pripravljena iti na pomoč braniti domačo zastavo. V primeru zajetja zastave naj se celotna ekipa zbere in reši zastavo.

CENTER FLAG - centralna zastava

Na sredini igrišča visi zastava. Cilj igre je zastavo dobiti in jo prinesti v bazo nasprotnika. Zastava mora biti dobro vidna obema ekipama. Strategije: Puščati obrambne ekipe v domači bazi pri tej igri ni dobra ideja. V primeru, da nasprotnik zastavo dobi, naj se ekipa razdeli v 2 skupini. Ena skupina naj čim hitreje zavaruje bazo, druga pa naj zasleduje nasprotnika.

THE JAIL GAME - ječa

Določeno je območje na igrišču, ki bo predstavljalo ječo. Območje se nahaja točno na sredini igrišča med štartnimi pozicijami ekip. Če je igralec zadet, se mora premakniti v ječo. V ječi si igralec obriše barvo zadetka. Soigralci ujete igralce lahko rešijo s tem, da se prebijejo do zapora in se "mrtvega" igralca dotaknejo. Ob dotiku se ujeti igralec lahko nemudoma vrne v igro in jo nadaljuje kot prej. Igralci nasprotnega moštva lahko iz zapora sporočajo, kje so nasprotniki ali pa kličejo na pomoč. Zavedno streljanje skozi zapor ni dovoljeno.
Hitro se pojavi navzkrižno streljanje, ki pa lahko ogrozi igralce v zaporu. Zato je pomembno, da si očal v zaporu ne snemamo. Zmaga tista ekipa, ki ji uspe dobiti vse nasprotnike v ječo. Strategije: Ta igra se teoretično zaključi v tistem trenutku, ko ekipi uspe zavzeti ječo. S tem onemogočijo nasprotniku reševanje svojih igralcev in sebi omogočijo takojšnji dostop do zapora. Če ekipa zaseda ječo, ima možnost vedno biti v polni postavi. Po tem, ko je ječa zavarovana, lahko ekipa pošlje manjše ekipe, da polovijo preostanek nasprotnikov.

ELIMINACIJA - do zadnjega moštva

Cilj igre je eliminirati nasprotno moštvo iz igre. V tej igri ne nastopajo zastave ali situacije z zastavami. Zmaga tista ekipa, ki prej izloči celotno nasprotnikovo moštvo iz igre. Če je igra omejena s časom, zmaga ekipa, ki ima večje število preživelih. Strategija: Velika prednost je ohraniti ekipo skupaj. S tem se zmanjša možnost streljanja po soigralcih. Če se nasprotnik razdeli v manjše skupine, bo večja skupina lažje polovila posameznike enega za drugim, v veliki premoči strelne moči. V primeru, da se igra odvija v goščavi, je priporočljivo uporabljati šifrirane besede. Tako bo vsak vedel, kdaj in kje streljati in kje ne.

FOX AND HOUNDS - lisice in psi

Izmed igralcev naj se določi nekaj lisic. Razdeli se jim barvne trakove z barvo različno od lovilcev (psov). Razmerje med psi in lisicami naj bo 10:1. Lisice so spuščene z rahlo prednostjo. Potem štartajo psi, katerih naloga je poloviti lisice. Lisice lahko zmagajo, če po določenem času uspe večim ali eni lisici preživeti na terenu. Psi zmagajo tako, da polovijo vse lisice. Strategije: Lisice naj se poskušajo skriti. Če jih psi pri iskanju zgrešijo, se jim bo ponudila lepa priložnost napada izza hrbta. S tem bodo zmanjšale število psov in si pridobile ponovno možnost pobega. Psi naj se razporedijo po celotnem igrišču in ga preiščejo v velikem valu. Pregledati je potrebno vsako območje. Če je lisica najdena, je ni dobro spustiti iz vida, ker se bo tako ponovno skrila in tako se bo moralo iskanje začeti znova.

Igre po lastnem scenariju...

booking
Rezervirajte si oddih pri nas!